+ 2
Inlägg: 2376907
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: tro inte att du är mer för andra.….…
Jag kan ha fel, men då får du överbevisa mig!?🙂
Jag kan ha fel, men då får du överbevisa mig!?🙂
Sv: Apropå nånting...
Har sett 45sek av Västervik-Tingsryd och har nu nackspärr. Den här kameravinkeln saknar man extremt lite.
Kul att Östersund kvitterade snabbt mot Kringlorna!
Kul att Östersund kvitterade snabbt mot Kringlorna!
+ 4
Skrock helt klart. Men jantelagen? Har du något exempel på att den är närvarande?