+ 4
Inlägg: 2377086
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Får se hur 3e perioden speglar sig. Luleå hade ju igår 2-3 skott efter 38
minuter på hemmplan. Ska bli intressant hur det snackas i modolägret inför tredje, en håfön räcker inte. fram med lövblåsaren!
minuter på hemmplan. Ska bli intressant hur det snackas i modolägret inför tredje, en håfön räcker inte. fram med lövblåsaren!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Verkar väl stämma bra det. Klart ett svaghetstecken av ett lag som förväntas ligga i toppen?
+ 1

Känns fel, eller riktigt blekt