Zäta75: Är dryga 50 själv 😁 Jag minns vad coolt det var att man fick gå ner för att komma till själva rinken.
Man ser ju på honom att det osar klasspelare runt Hanzl. Så klart en förlust på förhand. Men som du säger, vi lyckades ju vinna mot Frölunda utan honom. Matchen ska spelas först.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man ser ju på honom att det osar klasspelare runt Hanzl. Så klart en förlust på förhand. Men som du säger, vi lyckades ju vinna mot Frölunda utan honom. Matchen ska spelas först.