Kebab_House: Tror inte Edlund favoriserar vissa klubbar.. däremot är han en mästare på att gnugga salt i såren på lag som ligger under målmässigt eller har en sviktande form. Han vill vrida om kniven riktigt ordentligt, då är han nöjd.
Kebab_House: Edlund är ju en notorisk översittare. Skickade han inte ut nån spelare från intervju för att det var nån fråga spelaren inte ville svara på?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...