JonteD: Men herregud, vad ska han säga då? "Timrå spelar som gudar men har lite otur!"? Vi är inte bättre i den här matchen och Växjö är många klasser bättre och har full kontroll.
Rico01: Ja just nu ser vi ut som seriens sämsta lag..typ. LHC som såg hopplöst veka ut mot Skellefteå var ju bättre än oss egentligen och slog FBK idag. Mycket som måste vridas på som det ser ut nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...