Irriterad... Inte så mycket över förlusten.. Utan mer hur man spelade och uppträder på isen.. Är tydligare än nånsin efter det tre inledande att vi har en lång väg att vandra med detta lagbygge. Positivt är väl att både Hanzl och Wedin är på ingång. Kan ju bara bli bättre härifrån..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är tydligare än nånsin efter det tre inledande att vi har en lång väg att vandra med detta lagbygge.
Positivt är väl att både Hanzl och Wedin är på ingång. Kan ju bara bli bättre härifrån..