eliassjo : Frölunda som vi mötte har skjutit mycket skott i alla sina 3 matcher men varitvlite för uddlösa och vi rånade dem på 2 poäng. LHC var också bättre än oss och vi fick alltså iväg hela 15 skott på mål i vår hemmamatch. Ja det finns en del att kritisera. Jag är rätt övertygad om att vi stått här med 0 poäng om vi mött annat toppmotstånd.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är rätt övertygad om att vi stått här med 0 poäng om vi mött annat toppmotstånd.