eliassjo : EPs passningar och puckmottagningar har ganska låg rättprocent, Lander kör egen show, Dahlén är ingen grovjobbare utan måste få serverat, så njää, vi behöver fler som offrar en eller två hörntänder som Svensson gör
Villervalla: Felen är som jag ser det just nu: Man förlitar sig på ”stjärnorna”. Man glider och är för ”sköna” Tempot är på tok för dåligt Man ska spela fina pass hela tiden. Passningsspelet är för dåligt Ingen gör skitgörat framför mål
Alla matcher jag sett där inte Timrå spelat har mycket högre tempo.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer