1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614908 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2378875

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Max 4500 blir det på torsdag

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Blir det 4500 är det helt klart godkänt med tanke på att det är match på lördag redan mot FBK.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä det blir 5100. Det var väl samma antal sålda på måndagen före Linköping?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja det verkar rätt troligt tyvärr.
Sen kan man förstå att folk inte ser nån spänning i matchen, jag menar vilket lag som än vinner, så vinner Nubben..