1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614915 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2378982

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Märkligt hur olika man kan tycka. Jag skäms över hur vårt klubbmärke misshandlas

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Märket sitter ju fantastiskt snyggt på axlarna. Less is more.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Att sätta det på magen som en fet blaffa är en grövre misshandel i min mening. På axlarna ska tallarna vara, som hedersrevär.