1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2379017

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Finns ramsor som nämner rödvitblå också :)

Våra färger är rött, vitt och blått, det är helt enkelt fakta. Det är bara att ta en titt i shoppen så ser ni att det är blått på massor av merch.

Likaväl som att Djurgårdens färger är röd, gul och blå fast de kallas ”blåränderna”.
Det är inte något konstigt, och inte ens en diskussion tycker jag. Sen står det var och en fritt att tycka och tänka kring vilka färger man vill ha i matchstället.

Sen vet jag inte om du kan tala för att hela ”din” generation tycker Timrå bara är röda och vita, med tanke på att det stod ett gäng som nog kan räknas till din generation i blåa Timråjackor förra torsdagen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer