1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2379038

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Tänkte också lite på Västernorrland, men kände att det skulle kunna väcka stark ledsamhet hos nordångermanlänningar.

Gillar inte kombinationen Medelpads sköld med adderad bäver (Härnösands symbol).

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Efter ett par år kan man addera ett bockhorn så de i Nordanstig får vara med. Sedan turnerar man runt länet med hemmamatcherna, vad sägs om Timrå-Leksand i Kastbergshallen i Ånge och Timrå-Skellefteå i Dövik, då får vi med ett gäng Umeåbor som kommer hålla på Timrå, så fortsätter vi äta upp resten av landet så vi blir störst till slut är det vi som har Tre kronor på bröstet. Vad tros om Timrå-Brynäs i Gällstahallen Gnarp, nä fan nu börjar jag sväva iväg.

Sv: Apropå nånting...
Hartmann ska kunna spela på torsdag sägs det

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer