1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2379784

Sv: Apropå nånting...
Haha det är inte bara i Brynäsboken på HS som man inte kan hålla sams. Detta är alltså 2 st ur Brynäs damlag som förmodat är forstrade i Örebro och ställt sig på Örebros bortastå i gårdagens SHL match. Man har en del kvar att jobba på i damhockeyns proffesionalism, minst sagt..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Om en enkomt fokuserar på att det räcks ett långfinger i riktning mot brynässuport. Så bör en känna till att det även är en snubbe i Brynäs eget supporterled som gestikulerar med både det ena och det andra i riktning mot tjejerna, märkligt att det är bortklippt i twitterinlägget.

Så som CMore visade skeendet är snubben provokatören.

Beträffande att spelarna är på bortastå från första början, verkar vara svårt att hitta spelare som brinner för Brynäs.
Uppladdat:

500x0-img20220928222738.jpg

500x0-img20220928222822.jpg


Sv: Apropå nånting...
Sputnik: på tal om kvinnor i hockeyn. Ikväll gör Anna Hammar som första kvinna nånsin att döma en herrmatch i HA
Uppladdat:

500x0-screenshot20220928-180922.png


Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Också 2 unga tjejer på 16 och 17 år, så det får man ha i åtanke. Men otippat att det skulle vara just Brynäs av alla lag? Not so much. 😅

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: och kvällstidningarna publicerar både namn och bilder! Det är bara att åka hem till Närke för dom där tjejerna, och lika bra är väl det!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer