SebastianH: iof, så kan det nog bli, eller inte. Mig personligen har jag inget problem att Nubben hyllas ikväll. Oavsett om han kommer tillbaka el inte. Kommer han tillbaka så hyllar vi honom en gång till helt enkelt ☺️
{9386}: Ska vi nämna betydelsefulla personen inom Timrå IK genom historien är Nubben lätt topp 5, kanske t.om högre. Man kan tycka så utan att tycka att han är felfri. Det är ok att ha åsikter om hur han hanterat tränarfrågor och att tycka att det finns en win win för bägge parter att prova sina vingar skilda åt efter alla år tillsammans
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer