Pyrret: Inte för att kritisera, men man tycker att man läser varstans att Nubben är ute i olika arenor i sverige, senaste i Mora igår. Det var väl lite kritik från mitt håll att han inte gjorde lika många scoutingresor i Timrå, i allafall inte som folk uppmärksammade i allafall. Lite andra kravställningar från HV, eller bara jag som missat att Nubben faktiskt var flitig på scoutingresor i Timrå med?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lite andra kravställningar från HV, eller bara jag som missat att Nubben faktiskt var flitig på scoutingresor i Timrå med?