Walle2: Du missar poängen helt här Walle. Hur efterblivet är det inte att förkunna en spelares prestation baserat på 4 spelade matcher (2 i fallet Löven)? Men okej, låt oss leka den leken. Givet att vi ligger 6:a och våra toppspelare snittar 0,75-1 poäng per match så har de levererat enligt förväntan och lite därtill. Now do Löven..
I övrigt så kan jag tycka att det är dags för dig att släppa din ohälsosamma besatthet av Jonte. Han praktiskt taget bor i din skalle
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men okej, låt oss leka den leken. Givet att vi ligger 6:a och våra toppspelare snittar 0,75-1 poäng per match så har de levererat enligt förväntan och lite därtill. Now do Löven..
I övrigt så kan jag tycka att det är dags för dig att släppa din ohälsosamma besatthet av Jonte. Han praktiskt taget bor i din skalle