Zäta75: Han och de andra återvändarna, Anton Lander och Emil Pettersson, bildade en stark kedja – men som har mer att ge.
– De andra grabbarna fick åka lite för mig i dag, men jag tror det kommer bli bra. Det handlar bara om att komma in i spelet och hitta kemin. Jag ska komma upp några nivåer så blir det nog bra.
På lördag är det my hemmamatch, denna gång mot Färjestad. "Jag tror att det kommer att kännas ännu bättre då avslutar Wedin"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer