1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2381272

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Har nu tittat om stora delar av matchen. Vi gör 3 mål på 6 skott i första. Tycker ändå med nyktra ögon att vi styr spelet rätt övertygande, och får bra snurr i offensiv, varför i helvete skjuter vi inte mer under denna period? Självförtroendet måste varit på topp, målen vi gör är också i situationer där det bevisas att man gör mål bara man testar lägga pucken mot kassen. Känns som skotten efter första borde varit favör till oss, ända är det 6-15. Om det varit 15-15 i skott hade det fan stått 5-1.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
{9908}: Hallorans skott i krysset var ett sjukt snyggt mål. Vilken sniper han är. Deras målvakt hann knappt reagera. Mer sånt tack!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer