1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2381307

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Igår.. precis efter matchen körde ut från parkeringen samtidigt med spelarna. Rautio, lilla Johansson och fler till. Det var väldigt konstigt tyckte jag. Sitter man inte och diskuterar nånting efter matchen överhuvudtaget? :) varför åker man hem så snabbt?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
{9829}: Vi vet ju att alla spelare och tränare läser HS efter varje match så det behövs ju inte då.

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
{9829}: Det tar man självklart dagen efter en kvällsmatch.

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
{9829}: Närmare 22 på kvällen efter en match med förlängning är nog fokus på att komma hem, inte sitta och analysera till midnatt. Det tycker inte jag är det minsta konstigt. Jag tar för givet att man avhandlar det som behövs idag, vad man ska ta med sig till morgondagens match

Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
{9829}: Det blir väl en genomgång idag istället. Tränare och resterande stab behöver ju lite tid på sig att kolla igneom klipp och analysera matchen ordentligt. Annars är det ju risk att man slänger ur sig klyschor

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer