Tom Topp: Stora problem med kylanläggningen i NHC Arena – Lill-Strimma hallen stängs.
Tur att vi kan köra matchen imorgon iaf. Med mycket folk blev det pölar i hemmapremiären vilket försenade matchen. Kan nog hända imorgon också., Den nya kylanläggningen skulle vara klar i aug/sept men har blivit försenad därför blir det problem tills den är klar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tur att vi kan köra matchen imorgon iaf. Med mycket folk blev det pölar i hemmapremiären vilket försenade matchen. Kan nog hända imorgon också., Den nya kylanläggningen skulle vara klar i aug/sept men har blivit försenad därför blir det problem tills den är klar.