hockeyärnice: Haha, kom att tänka på Göran Hartmann, Barres pappa. Han brukar på Twitter vara rätt frispråkig och räds inte att "såga" sin son om det är så. Kommer man ihåg från när han hängde en del härinne med.😅
Skulle tro att om spelarna läser HS så går man nog helst in och läser vid vinst. Vid förlust och folk tagit en och annan öl för mycket så är det nog inte lika munter läsning alla ggr. 😬
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer