Rip Kirby: Leifby i Aftonbladet har ett jävligt bra förslag: ”Låt en spelare som dömts för filmning spela de kommande tre matcherna i en utmärkande hjälm med rött, fluffigt clown-hår på sidan, det får gärna fladdra lätt i vinddraget, för det skulle med all önskvärd tydlighet visualisera hur svensk ishockey ser på dessa lätt-drattande snöppeljönsar.”
Fan vad roligt det skulle vara. Ett par galoschliknande clownskoattrapper som man trädde över skridskorna vore inte heller dumt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fan vad roligt det skulle vara. Ett par galoschliknande clownskoattrapper som man trädde över skridskorna vore inte heller dumt.