{9839}: hänger du på bortastå så ses vi! Jag hoppas det blir ett gäng som är sugna på att vara hesa på söndagen! :) Bor du där nere?
Inlägg: 2381446
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
angeroath: Absolut! Yes, bor i nordvästra Skåne så man har alltid rätt så nära till både Malmö och Rögles matcher! Eller ja, man har ju fått vara med och uppleva det GALNA trycket hos Pantern också när vi varit på besök ;)
+ 2