Puckat: Någon som kan något om storlekarna på tröjorna? S/M känns lite okonkret.
Inlägg: 2381523
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Jag köpte XXL och dom passade bra. Brukar normalt tycka att 3XL funkar b a på mig, då jag uppskattar att inte alla "bilringarna" syns så tydligt!🙂
Så jag upplever dom som rymliga.👍
Så jag upplever dom som rymliga.👍
+ 2