thorwald: Tycker man såg det redan på försäsongen att det finns brister, som kommer bli kännbara, på backsidan. Vi saknar en riktigt bra tvåvägsback med tyngd. Det är prio för Kapanen, det bara måste in.
Triathlet: Pettersson är helt under isen. Men han kommer nog tillbaka. Hartmann är ju en kung på styrningar och framför mål. Vi måste ta med oss det här i nästa. Färjestad är ett äckligt lag och vi måste spela därefter.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.