ljuva plasthjärnor finns det gott om.. nämner inga namn..men fy fan säger jag.. sveríges bästa lag var i ladan idag o visade vart skåpet skulle stå..även om TIMRÅ IK hade varit i toppform så skulle dom ha haft problem med att slå färjestad...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
nämner inga namn..men fy fan säger jag..
sveríges bästa lag var i ladan idag o visade
vart skåpet skulle stå..även om TIMRÅ IK
hade varit i toppform så skulle dom ha haft
problem med att slå färjestad...