{9908}: Klubbarna i SHL försöker med alla medel undvika hemmamatcher / matcher över huvud taget på tisdagar i september/ oktober . De drar generellt dåligt med folk
eltifoso: Köper det. Finner det fortfarande märkligt att vi inte har en tisdag- eller onsdagsmatch på 6 veckor. Flytet som blir nu med två stressiga matcher tors+lör, sedan uppehåll på 5 dagar gör åtminstone min rytm och säsongsfeeling klart upphakad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...