När skrev jag att vi skulle byta ut backarna????? Jag ifrågasatte varför hela laget står och väntar vid egna blå, iställlet för att möta upp vid mittlinjen. Sedan att jag bara ser puckföraren. Ja jisses. *ler* Du ser tydligen inte vad jag ser. Så enkelt är det bara.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag ifrågasatte varför hela laget står och väntar vid egna blå, iställlet för att möta upp vid mittlinjen. Sedan att jag bara ser puckföraren. Ja jisses. *ler* Du ser tydligen inte vad jag ser. Så enkelt är det bara.....