1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 23845

Sv: Nu kan jag inte hålla tyst längre!
dr-nix:

Då måste han ju också få lite hjälp av utespelarna också, tycker iaf att Peo skall va president och Deroo ska va kung..Men Timrå IK reser sig alltid var lugn för det.

Skönt med uppehåll så får vi väl se hur det går efter det men det styr säkert dom ansvariga upp dom som har erfarenheten och kunskapen och den besitter definitivt ingen av oss här inne på Hockeysnack.

Stötta vårat lag, det var jäkligt tyst i hallen idag lite begravningsstämning, men det var det ju också.

Timrå IK är dom bästa..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer