Inlägg: 2385675
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
{9908}: ja… det är ju så du kommunicerar om du vill lyfta de 46 matcher som finns kvar.
Anledningen till att jag reagerar på ditt utlägg om studsar är att det handlar om kampen framför mål…
Som Lander på Saiks 4e mål…
Otur?!
Ja då är ett glas mer än halvfullt när det enligt mig är tomt! 😂
När sa jag att Ante ska sparkas?
Lander har gjort bra matcher.
Dahlén har varit på g.
Wedin har knappt spelat än.
Jag har inga bekymmer alls med att påstå att återvändare som Emil P Och Lander floppat.
För det har dom!
Dom får inte ut ett skit på isen nu de två senaste matcherna har varit svaga och Emil P har en bra match hittills…
Då har man faktiskt floppat rätt hårt eftersom de är vårt hopp i år!
Med det sagt har inte den feta damen tagit ton ännu.
Men om att vi pratar olika språk du och jag så absolut!
Kör på med grekiskan bara!
Anledningen till att jag reagerar på ditt utlägg om studsar är att det handlar om kampen framför mål…
Som Lander på Saiks 4e mål…
Otur?!
Ja då är ett glas mer än halvfullt när det enligt mig är tomt! 😂
När sa jag att Ante ska sparkas?
Lander har gjort bra matcher.
Dahlén har varit på g.
Wedin har knappt spelat än.
Jag har inga bekymmer alls med att påstå att återvändare som Emil P Och Lander floppat.
För det har dom!
Dom får inte ut ett skit på isen nu de två senaste matcherna har varit svaga och Emil P har en bra match hittills…
Då har man faktiskt floppat rätt hårt eftersom de är vårt hopp i år!
Med det sagt har inte den feta damen tagit ton ännu.
Men om att vi pratar olika språk du och jag så absolut!
Kör på med grekiskan bara!
+ 4
Tycker snarare att det är du som kör något race med hur man ska uttrycka dig. Du skriver tex nu att jag köper hur det ser ut?