sargad: är de någon som tänkt att nubben lämnade Timrå enbart för pengarna? Jag kan tänka mig han fick mellan 2 och 3 ggr mer än i Timrå. Han vill väl trygga sin ekonomi med och de hade han inte gjort i Timrå.
Inlägg: 2385711
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
{10017}: 2-3 ggr mer betalt? Vad jag vet hade Nubben en lön som var högre än många andra tränare och sportchefer. Han hade inte dåligt betalt i Timrå. Har svårt att tänka mig att HV71 pytsar upp så mycket mer, men kanske lite mer än han hade i Timrå. 20% mer möjligtvis