Söderöver: Om vi så haft Hasek eller Brodeur i sin prime i mål så hade vi ändå förlorat de senaste matcherna. JJ och Rautio gör det bra och kan inte lastas överhuvudtaget. Man måste väcka laget på något sätt, spelet med puck är sämre än förra säsongen och det säger en hel del. Defensivt och målvaktsmässigt är det inga större bekymmer, problemet kommer när vi får pucken. Vi är allmänt för passiva och loja och har svårt att skapa ett eget spel. Måste spela mycket mer med fart istället för att söka passningar.
+ 2

