Det tror jag ocksa, det enda felet med rouville ar(tycker jag) att han slapper aldeles for mycket returer, spelar ingen roll om han ar en puckmotare, sa blir det javligt darrigt i langden=(
Kanske det e dags att lagga upp ett nytt spelsystem, om nu peo har n agra pa lager men det tror jag inte, for isafall hade han redan bytt och vi hade hafft betydligt med poang...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske det e dags att lagga upp ett nytt spelsystem, om nu peo har n agra pa lager men det tror jag inte, for isafall hade han redan bytt och vi hade hafft betydligt med poang...