Gud & Jesus: Jag vill att ni i herrens namn frälser oss stackars satar som hejar på Timrå IK. Förlåt att vi har syndat, att vi tvivlat på vårt lag. Hallelulja, ge oss styrka att heja och ropa på hemma & bortamatcherna. Fräls vårat lag så att dom i Jesu namn vinner segrar till vår stora glädje. Tack gode Gud (och Jesus) Amen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag vill att ni i herrens namn frälser oss stackars satar som hejar på Timrå IK.
Förlåt att vi har syndat, att vi tvivlat på vårt lag.
Hallelulja, ge oss styrka att heja och ropa på hemma & bortamatcherna.
Fräls vårat lag så att dom i Jesu namn vinner segrar till vår stora glädje.
Tack gode Gud (och Jesus)
Amen