1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 23882

Sv: Nu kan jag inte hålla tyst längre!
Vad var det jag sa förut, det blir förlust, vi pratade förut om att jag tycker alla ljushuvuden som varje gång det är match skriver i gästboken,(ex följande) ikväll vänder det vi vinner med 4-1).
så låter det jämnt.
acceptera nu att timrå är inte bättre för dagen. dom har ett bra lag på papperet men dom måste ha en ny keeper!!!!!
JAG TYCKER DET ÄR BRA ATT MAN HÅLLER PÅ LAGET, DET GÖR JAG OCKSÅ.
men nu måste peo göra nåt. målisarna hpller inte. det är bara att kola elitserie statistiken på målisarna, och där kan man tyda elitserietbellen också.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer