{9037}: Löven spelade bra mot ett uruselt MoDo. Annars när dem inte spelar mot Modo, ser det förjävligt slött ut hos burkölen. Styrker min teori om att Löven bara spelar för att slå MoDo, inte för att fightas om en SHL plats. Dem vet att dem aldrig kommer spela mot SAIK igen så därför tar dem ut det på oss.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...