{9233}: ja nu har ju inte jag sett hur det såg ut på er läktare ikväll själv med egna ögon men om man ska tro ryktena så är ”wannabeeultraskulturen” ganska överrepresenterad på er ståplats om allt dör när dessa bojkottar. Eller är det kanske så enkelt som att dom du kallar ”wannabeeultras” är dom enda som faktiskt står för upp supporterkulturen?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Eller är det kanske så enkelt som att dom du kallar ”wannabeeultras” är dom enda som faktiskt står för upp supporterkulturen?