1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2388633

Sv: Apropå nånting...
{297}: Och var exakt har du fått den infon? Ser ut som en ganska reguljär publiksiffra när man möter dessa bonnklubbar från Småland i HA på en onsdag. Såg bara att nån tidigare i tråden nämde "protest". Men jag har aldrig hört talas om denna "protest". Tar du det som fakta? Låter som påhitt enligt men jag vettefan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gurkan: du tror inte det kan va så att det inte kommer så mycket borta supportrar när deras lag ska upp och möta detta bondgäng i övik? Och att det är därför publik siffrorna sviker lite?

Sv: Apropå nånting...
Tänkte bara informera om att vi har släppt ett nytt avsnitt av Domustrappan.
Kanske det kan minska fokus på modoiterna ett tag?
Vi snackar tröhissningar, kedjeformationer och så lite Daniel Corso.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...