+ 2
Inlägg: 2388734
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jens_88: Jag tycker att det är jättebra att man kör vidare med vinnande förstakedjan Dahlen - Lander - Pettersson. De får gärna köra vidare tillsammans resten av säsongen. I andrakedjan skulle jag vilja ha Hartmann istället för Halloran. Men om Halloran inte lyckas där får de väl flytta upp Hartmann. Att Walli ska spela i 4:e kedjan känns lite konstigt. Han har varit bland de bästa de senaste matcherna offensivt. Tror på uppställningen, men de får coacha och kasta om lite i 2-4 kedjan beroende på vem som är het under matchen.
Sedan hoppas jag att vi får se lite mer av Eronen. 4 mål från blålinjen på försäsongen. Nu bara 1 i premiären och sedan har han varit osynlig. Vill se honom mer offensivt och i PP avlossa sitt fina slagskott. Vill också se Svensson få bättre form efter sin sjukdom. Han har sett lite seg ut de senaste matcherna.
Forza Timrå IK!
Sedan hoppas jag att vi får se lite mer av Eronen. 4 mål från blålinjen på försäsongen. Nu bara 1 i premiären och sedan har han varit osynlig. Vill se honom mer offensivt och i PP avlossa sitt fina slagskott. Vill också se Svensson få bättre form efter sin sjukdom. Han har sett lite seg ut de senaste matcherna.
Forza Timrå IK!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
jens_88: om inte första kedjan får spela anfall så känns det ganska klent i egen zon…
Men jaja!
Kör så får vi se! Jag har haft fel förr!
Men jaja!
Kör så får vi se! Jag har haft fel förr!
Pettersson - Lander - Dahlén
Wedin - Hanzl - Halloran
Blomqvist - Andersson - Walli
Alvarez - Lundin - Hartmann
Boyce
(Oförändrat på backarna)
Märvärkvärt där är ju att Hartmann är nere i en fjärdekedja nu