Meduza: En utlåning blir inte så dyr. Han öppnade dörren på vidglänt för oss nyss. Vi får se han skulle välkomnas med öppna armar och hjälpa oss enormt i nuläget iaf.
Zäta75: Lodda vill väl verkligen ge det en chans och det tolkar jag som att han är beredd visa vad han går för i AHL för att få chansen i NHL igen. Tolkade det inte som han vill hem i första taget utan att ta kampen over there för en plats
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer