nu är det jobbigt. men, å detta kommer från hjärtat...´
vad FAN är det med er som står i klacken? jag gick dit i sista, men det fanns liksom ingenting...? det finns ingen som gör jobbet åt klacken, TA TAG I SKITEN. ok, detta var en dålig match av TIMRÅ, men hallå...
jag försöker ALLTID att få igång sitt, men när det inte ens går att få igång stå, då är det uppförsbacke, vill jag lova.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men, å detta kommer från hjärtat...´
vad FAN är det med er som står i klacken?
jag gick dit i sista, men det fanns liksom ingenting...?
det finns ingen som gör jobbet åt klacken, TA TAG I SKITEN.
ok, detta var en dålig match av TIMRÅ, men hallå...
jag försöker ALLTID att få igång sitt, men när det inte ens går att få igång stå, då är det uppförsbacke, vill jag lova.