Tom Topp: En islossning som den här, mot Malmö, kommer vara viktig för hela laget menar Dahlén.
– Vi har kämpat på så otroligt bra sedan tredje perioden mot Örebro och gjort sju bra perioder. Vi har krigat, förutom i sista mot Leksand, när det var sådär. Det är så välförtjänt att vi får vinna den här matchen.
– Det är en sådan härlig stämning, karaktär och vilja i laget. Jag är så stolt. Det är så bra killar och lagkamrater.
Du låter tillfreds med livet?
– Ja, det rättvisa vore kanske att vi hade legat på lite fler poäng än vi gör, men vi kämpar hårt och kommer få utdelning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer