Sputnik: Jag förstår helt vad du menar, onödigt att befinna sig på en så låg nivå, där tycker jag att skribenterna behöver höja sig.
Sedan ska en ju inte behöva vara nödgad till att ens prata om kränkthet när folk beter sig som Kent Ekeroth och company med några järn i handen - Det hör inte hemma i en civiliserad miljö.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan ska en ju inte behöva vara nödgad till att ens prata om kränkthet när folk beter sig som Kent Ekeroth och company med några järn i handen - Det hör inte hemma i en civiliserad miljö.