"- Vi har kämpat på så otroligt bra sedan tredje perioden mot Örebro och gjort sju bra perioder. Vi har krigat, förutom i sista mot Leksand, när det var sådär. Det är så välförtjänt att vi får vinna den här matchen. "
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"- Vi har kämpat på så otroligt bra sedan tredje perioden mot Örebro och gjort sju bra perioder. Vi har krigat, förutom i sista mot Leksand, när det var sådär. Det är så välförtjänt att vi får vinna den här matchen.
"
Sitter han och lånar talmanus härifrån boken tro?
Känns som jag läst dessa ord tidigare.