dr-nix: Ja, Eronen har blivit lite osynlig offensivt. Har inte sett hans skott som på försäsongen där han satt 4-5 slagskott från blå. Hoppas att han får mer tid i PP och offensivt när Laleggia försvinner. Den nya backen blir en tvåvägsback med fokus defensivt säkert. Ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag denna del om det blir som jag och många andra tror. Laleggia kan vi klara oss utan om vi får in en bra ersättare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer