1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2392251

Sv: Apropå nånting...
Dr.Krykov: Förvisso men på det är han väl inte ensam om. Sen har vi ett gäng spelare som drar på sig många fler utvisningsminuter, vilket också är ödesdigert. Säger inte att LL är en klippa defensivt då har du nog missuppfattat mig, men hans styrka har ju hela tiden varit det offensiva och det visste vi ju innan han kom hit. Nu kan det hända att man inte behöver hans offensiva kvaliteter längre och det köper jag, men att han är en dålig spelare det köper jag däremot inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...