TiKTenkrat: Säger bara ”Daniel Corso”. Där hade vi en härlig lirare med bra målsinne…sen hade han inte alla hästarna i stallet…grälade öppet med tränarna…kastade handskarna och pucklade på juniorer i motståndarlaget…slöade alltid i hemjobbet. Sen fick han sparken.
Säger inte att LaLeggia misskött sig som Corso gjorde men börjar det brista i det sociala och man missköter träningen så har inte en klubb som Timrå råd att ha den här typen av spelare på läktaren. HV71 däremot, dom kan väl köpa vad dom vill, fullt logiskt att dom tar en chans på LL.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Säger inte att LaLeggia misskött sig som Corso gjorde men börjar det brista i det sociala och man missköter träningen så har inte en klubb som Timrå råd att ha den här typen av spelare på läktaren. HV71 däremot, dom kan väl köpa vad dom vill, fullt logiskt att dom tar en chans på LL.