det är nu timrå plockar fram sin stenhårda sommarträning ???? perfekt med ett uppehåll så grabbarna får träna ordentligt oj jag glömde visst att peo drar till landslaget det kanske är roligare vad vet jag.Har för mig att tavola tackade nej ifjol när han tyckte att luleå behövde honom bättre!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
perfekt med ett uppehåll så grabbarna får träna ordentligt
oj jag glömde visst att peo drar till landslaget det kanske är roligare vad vet jag.Har för mig att tavola tackade nej ifjol när han tyckte att luleå behövde honom bättre!!!!