Inlägg: 2393780
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
Labban: Ja Wedin har inte riktigt vaknat än. Gör nog det snart!
Walli är bra. Vågar hålla i och driva puck och utmana. Idag gav det mål.
Walli är bra. Vågar hålla i och driva puck och utmana. Idag gav det mål.
+ 9
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
Men hörni, visst har vi väl satt försvarsspelet nu va?
Bara 3 mål insläppta på 3 bortamatcher va?
Klart godkänt va?
Bara 3 mål insläppta på 3 bortamatcher va?
Klart godkänt va?
+ 21
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
Labban: EP och Dahlén har börjat komma igång men lite roligt ändå att det är en backjävel som leder den interna poängligan 😎
+ 6
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-10-20
Labban: Hoppas Wedin kommer snart. Han bör ha mycket mer i sig. Tror Pääjärvi kan vara minst lika bra redan nu, blir spännande att se honom pä lördag eller tisdag hemma.
+ 1

Pettersson och Dahlén spelade helt ok och hade kunnat sätta något. Det där att skjuta verkade dock vara som bortblåst denna match, nu var det passningar istället. Wedin går fortfarande inte känna igen.