Tom Topp: Ja håller med. Wedda har ju opererat axel och vad jag förstår har han ett flertal ggr fått axeln ur led. Jag har själv råkat ut för samma sak, men bara en gång. Gör helvetes ont vill jag upplysa. Han ska ju vara helt återställd nu, men jag tror detta hämmar honom fortfarande, han litar inte helt på axeln. Jag tycker dock han kommer mer och mer för varje match, jag tror att vi får se gamle Wedda inom 4 - 5 matcher. Har haft fel förr, har gärna rätt denna gång!🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Wedda har ju opererat axel och vad jag förstår har han ett flertal ggr fått axeln ur led. Jag har själv råkat ut för samma sak, men bara en gång. Gör helvetes ont vill jag upplysa.
Han ska ju vara helt återställd nu, men jag tror detta hämmar honom fortfarande, han litar inte helt på axeln.
Jag tycker dock han kommer mer och mer för varje match, jag tror att vi får se gamle Wedda inom 4 - 5 matcher.
Har haft fel förr, har gärna rätt denna gång!🙂